понедельник, 28 марта 2016 г.

Орина Кібець. Моя подорож Запорізькою областю


Я живу у Донецькій області, а тому я маю об’їхати зону бойових дій через Запоріжжя чи Дніпропетровськ, щоб дістатися берега Азовського моря. Саме тому попереднього літа мене очікувала подорож Запорізькою областю. 

Спочатку я відвідала Запоріжжя. Це старовинне місто вразило мене своєю красою. У ньому дуже гармонійно поєднуються новітні багатоповерхові будівлі, що сягають, здається, самого неба, та історичне минуле України, представлене островом Малою Хортицею та будівлями, яким вже більше ста років. Найбільше увагу туристів привертає широкий і величний Дніпро та музей на острові Мала Хортиця. Я їхала мостом через Дніпро і була просто у захваті від того пейзажу, який я побачила. Також я відвідала Малу Хортицю. Тут можна придбати сувеніри, які нагадають вам про велич козацьких подвигів та красу культури українського народу. Також тут можна зустріти справжніх козаків. Так, я не жартую. На цьому острові дійсно можна побачити те, як молоді чоловіки у жупанах та з оселедцем на голові стріляють з лука. Крім того, вам також можуть запропонувати відвідати ковальню та викувати монету. Але є одна проблема: у вас повинна бути богатирська сила, щоб хоча би підійняти той молот, яким ви будете кувати свій сувенір.



Після відвідування Запоріжжя я потрапила до Бердянська. Шмідт та бичок – символи цього міста. Куди не підеш – або пам’ятник Шмідту, або пам’ятник у вигляді бичка. У самому місті пляжі не дуже чисті, так само, як і море. Тому я купалася на пляжі району Верхова. Його так називають жителі міста. Там сміття набагато менше. Але ще чистішими є пляжі Бердянської коси. Там дуже красива природа: ідеш собі дорогою, а з обох боків море та високі зелені дерева. А пляжі на цій косі майже повністю пусті.

Після Бердянська я відвідала Кирилівку. Якщо ви не знаєте, де ця Кирилівка знаходиться чи чому вона так популярна серед українських мандрівників та туристів , то я маю розповісти вам про свою подорож до цього місця. Кирилівка – це поселення міського типу, яке розташоване на березі Азовського моря у Запорізькій області. Воно знаходиться на півострові, утвореному двома лиманами – Молочним та Утлюкським. Біля нього також знаходиться Федотова коса. Це невеличке поселення, але надзвичайно мальовниче. Я була у захваті від пейзажів Кирилівки. Ніде ще я не бачила такого красивого лиману. Я взяла з собою велосипед та дуже часто їздила по Федотовій косі та косі Пересип. Їдеш собі по косі: ліворуч – море, а праворуч – лиман, у морі – хвилі, а у лимані – штиль. Я і досі пам’ятаю той солодкий запах дерев, які ростуть у Кирилівці. Також саме тут я скуштувала найсмачнішу піцу у своєму житті. Її готували та й зараз, мабуть, готують у піцерії у центрі Кирилівки. Назви вона не має, як я помітила. Крім того, в Кирилівці є найкращий аквапарк серед тих, які я відвідувала за все своє життя (а відвідала я їх досить багато). Він називається «Острів скарбів». Також не слід забувати і про дельфінарій «Оскар», який також там розташований. Він відомий як найбільший дельфінарій України. Мені сподобалося шоу у цьому дельфінарії. На мій погляд, це дуже гарне місце, де діти можуть розважитися як слід.



Але у цій бочці також була ложка дьогтю. Справа у тому, що мій велосипед трохи не вкрали. Але, на жаль, велосипед мого друга злочинцям вдалося вкрасти. Найцікавіше те, що вони були прив’язані один до одного спеціальним ланцюжком і хтось зміг його розламати. Також під час мого перебування у Кирилівці там дуже часто йшов дощ. Не сподобалось мені й те, що за чистотою та порядком на деяких пляжах не слідкують. Тому я і купалася у морі рідко.



Але, як би там не було, я отримала задоволення від моєї подорожі. Вона була цікавою, незвичною та дуже насиченою. Я з радістю хочу порекомендувати усім бажаючим відвідати Запоріжжя, Бердянськ та Кирилівку. Вода Азовського моря відома своїми лікувальними властивостями. Також тут чарівна природа. Крім того, жителі Запорізької області дуже привітливі та життєрадісні. Отже, ви отримаєте велике задоволення від подорожі цим регіоном.


Орина Кібець,

м. Костянтинівка
Донецька обл.

Комментариев нет:

Отправить комментарий